onsdag 24 oktober 2007

Ett projekt

Jag är alldeles uppspelt! Det är nämligen så att jag ska vara med i ett dansprojekt och det var så otroligt länge sedan sist jag gjorde något i den stilen, så det känns väldigt spännande.

Första träffen idag - vår koreograf berättade om idén bakom projektet, vi tittade på bilder för att få en känsla för vad hon vill förmedla i stycket, hade en kortare dansklass och så lyssnade vi på den specialkomponerade musiken.

De riktiga repetitionerna börjar om två veckor, sedan ska vi repa en till två gånger per vecka inför föreställningarna i slutet av januari. Jag kan knappt bärga mig!

3 kommentarer:

anna sa...

lite avis är jag allt. inte för att jag skulle orka, men...

fröken L sa...

Du kanske kan börja ta klasser med oss till nästa termin?

Anonym sa...

hihi, vad kul för dig!!!puss