tisdag 8 maj 2007

Inte så begåvad, tydligen...

...för det blev ingen intervju på KI för mig.
Jag hade visserligen inte väntat mig att det skulle gå tillräckligt bra på begåvningstestet för att jag skulle bli kallad, men det hade ju onekligen varit trevligt att få den chansen och det känns tråkigt att det faller på min oförmåga att se tal- och figurföljder! Jag kanske kan åberopa dyskalkyli?...

Bortsett från det har det varit en väldigt bra dag! Trevligt på jobbet (...), träffat fröken S och så dansklass!

Dessutom har det flyttat in en grön groda på min balkong - namnförslag någon?

3 kommentarer:

sara sa...

du vet vad jag tycker om det dar systemet....
hall morrharen hogt!!!!

anna sa...

åh, vad tråkigt! courage! puss

Anonym sa...

¤ KI? - Vilka möjligheter till antagning återstår mao
¤ jag tycker du kan döpa grodan till Green Peace det är ett vackert namn och onamopoetiskt....