måndag 7 maj 2007

Dagens dilemma

Nu väntar ett litet problem: jag köpte tre klänningar på HM förra veckan och det innebar att hela månadens klädbudget rök i ett nafs... Nu känner jag att jag måste lämna tillbaka åtminstone en eller två av dem, frågan är bara vilken/vilka?

Jag önskar så att jag hade en digitalkamera så att jag kunde lägga upp bilder och få lite råd. Nu får jag nog dessvärre fatta beslutet på egen hand!

Efter mitt svåra val blir det lunch med en annan fröken L och sedan är det jobbdags!

Uppdatering: frågade fröken T som var med när jag köpte dem och hon röstade på den chockrosa tutt-tub-tunikan, och eftersom det var åt det hållet jag lutade också så den fick flytta in i garderoben. Skulle visserligen gärna behållit de andra också!...

2 kommentarer:

sara sa...

singla slant????

fröken L sa...

Om jag bara hade fler slantar så att jag slapp singla!...