måndag 30 april 2007

Valborg

I år firar jag Valborg på ett väldigt icke-studentikost sätt!

Det blev till att börja med ingen kvalborg igår eftersom jag jobbade kväll och var helt slut efter det (tempot har varit fortsatt högt under hela helgen på jobbet). Nu på morgonen var den ursprungliga planen att gå och titta på forsränningen, men jag var fortfarande fullkomligt färdig! Så nu har jag istället tagit sovmorgon, ätit frukost i lugn och ro samt hört rapporter från firandet på Nyhetsmorgon på TV4. Börjar man bli gammal om det känns väldigt skönt?...

Planen för resten av dagen är först grillning och bubbel hemma hos fröken T och så eventuellt en tur till Engelska parken. Sedan ska jag faktiskt skippa Uppsala helt och hållet för att istället åka till fröken B i Stockholm för ytterligare en grillfest och utgång!

Inga kommentarer: