lördag 28 april 2007

Min fredag

Försov mig till min fika/shoppingdate med fröken T (måste sluta titta på mina repriser, eller åtminstone gå och lägga mig direkt efteråt...). Hon var tack och lov förstående, vi är båda obotliga tidsoptimister! Gjorde mig i ordning i ett flygande fläng, för jag kan vara väldigt effektiv i min påklädning när jag vill eller snarare måste, så vi hann både fika, shoppa och proviantera inför Valborg.

Sedan var det dags att gå till jobbet, vilket kändes mindre lockande när solen strålade och det var fullt av glassätande människor nere vid ån och på alla uteserveringar... Dessutom hade vi en otroligt hektisk kväll på avdelningen! Någon kläckte idén att det vore trevligt att ta en öl efter jobbet, så när vi väl kom från sjukhuset (cirka en halvtimme senare än vi borde...) gick fröknarna A, A, S och jag på "after work"!

Ett utmärkt sätt att avsluta dagen på, vi har redan bestämt att det ska bli mer sådant nu när sommar och värme är på väg!

Inga kommentarer: