lördag 8 januari 2011

Dag sex




Min dag.

Som ju egentligen var i går...

Vaknade ganska sent. Åt frukost. Duschade. Tvättade håret. Väntade på att håret skulle torka... Gick en långpromenad med pappa. (Vi hade tur - vi lyckades precis pricka in den timme under dagen då solen sken!) Pluggade. Drack kaffe. Pluggade lite till. Slösurfade runt mellan varven. Pluggade lite till. Blev ganska uppmuntrad när jag klarade av ett tentafall. Pratade i telefon. Pluggade ännu lite till. Åt middag; bouillabaisse, aioli och bröd. Pluggade faktiskt lite till. Tittade på senaste Big Bang Theory. Kände mig för pigg för att gå och lägga mig. Streamade Lost in Austen. Surfade lite, såg denna artikel och undrade så smått om det kanske var på gång... Lade mig i sängen. Läste lite. Somnade.

Inga kommentarer: