tisdag 21 oktober 2008

Utmanad

En utmaning från Lilla Mamman:

Sminkar du dig varje dag?
Ja, så gott som.

Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags?
5 minuter kanske, det beror lite på hur mörka ringarna under ögonen är...

Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad?
Den här månaden fick bli en budgetmånad på sminkfronten eftersom jag inte hinner jobba extra, men annars ligger det nog runt 300 - 500 kr.

Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink?
Om jag kunde välja skulle jag bara ha lyx! När jag är färdigpluggad, så...

Vad använder du för smink till vardags?
Brukar ha en concealer från Make Up Store, puderfoundation och rouge från Face, mascara från Max Factor och läppglanset kiss me från philosophy. Nu är det concealer, puder och rouge från H&M som gäller. Bra, men inte lika roligt!

Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara?
Det skulle bli ett svårt val mellan puder och mascara, hoppas att jag aldrig behöver ställas inför det!

Jag utmanar i min tur Emy, Sara och mrs McGlaun (mail är på väg!). Tänkte utmana dig också, lillasyster, men du är väl inget stort fan av smink? Eller?

2 kommentarer:

Sara sa...

Utmaningen antagen och svarad på! :)

fröken L sa...

Vad roligt, kikar genast in och kollar!