torsdag 4 september 2008

Rivstart

Terminen har dragit igång med besked, och det är inte utan att jag känner mig lite ringrostig.

Det känns så ovant att gå i skolan igen, på något märkligt sätt hade det nog varit mindre konstigt att börja jobba igen efter min korta ledighet. Men det är roligt att vara tillbaka, och även om det kommer att bli en tung kurs med många och långa timmar i skolan och dissektionssalen så ser jag fram emot bita tag i den.

Jag har dessutom börjat dansa igen, och det känns lika ovant för kroppen som skolgång känns för huvudet. Klass både tisdag kväll och igår kväll, så nu på morgonen protesterade varenda muskelfiber i min kropp när jag skulle ta mig ur sängen.

Tur att helgen än så länge är relativt obokad. Jag kommer nog behöva sova och vila en hel del...

Uppdatering: Tar tillbaka det sistnämnda - nu är den fullbokad istället!

4 kommentarer:

anna sa...

vad du ligger i!

fröken L sa...

Ja, fast ikväll ligger jag bara i soffan...
Fasar för hur illa träningsvärken kommer kännas imorgon!

sara sa...

kan aldrig vara fel? med lite dammvatten i håret.... eller nåt.

fröken L sa...

Trodde att det var regnvatten som var bra för håret... Men i dessa tider är det nog hugget som stucket!