torsdag 3 juli 2008

Samma visa varje gång

Imorgon bär det av på minisemester igen! Seglats till Sandhamn med finaste flickorna är det som står på agendan, och jag är så förväntansfull.

Men i vanlig ordning har jag drabbats av lätt packningspanik. Jag inser ju att tre dagars och två nätters vistelse hemifrån inte kräver något större bagage, men trots det breder högarna ut sig på min säng. Tänk om jag kommer att vilja ha just de plagg som jag väljer att lämna hemma?

Det borde finnas någon form av kurs eller så som man kan ta för att lära sig att packa optimalt...

2 kommentarer:

sara sa...

less is more.
accesoarer. (hur stavas det>>>/? shit) typ orhangen och sjalar sa man kan pynta till sig.
saker som gar att kombinera pa flera satt.

som sagt, tre dagar ar ju ingen tid alls. du kunde tom ha samma stass om du vill gora det riktigt bekvamt for dig.

fröken L sa...

Men det är ju inte alls lika roligt!...