måndag 7 juli 2008

Och så blev det måndag...

Tillbaka efter minisemestern med allt vad det innebär.

En väckarklocka som ringde kvart över fem. En massa spring på jobbet. Jobbade över. Ösregn på vägen hem. Helt slut när jag kom innanför dörren. Borde packa upp, handla, laga mat, städa, skriva PM och andra duktiga saker. Vill träffa syskonbarnen, men orkar inte förflytta mig. Orkar bara kura i soffan.

Och på det insikten att helgens ledighet var den sista på ett bra tag. Fram till månadsslutet väntar bara futtiga endagsledigheter, så med andra ord känns det som om jag ska jobba hela juli i ett svep.

Så munter är jag just nu...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, låter inte kul!
Men åtminstone har ju en vecka av juli redan gått!
Jag kör med doftljus och yogi-te när man kommer hem efter jobbet o känner sig så där.
kram, Christina

Anonym sa...

Tur att vi ska ha mysigt ikväll, med te och morden i midsommer. =)
sen åker vi ju på minisemester snart! (en dag i dalarna är inte illa) kram min fina vän
/nina

fröken L sa...

Christina: Ja, te hjälper märkligt nog mot det mesta... Kram!

Nina: Nej, det är verkligen inte illa! Ser fram emot båda delarna. Kram till dig också!