tisdag 13 maj 2008

Det drar ihop sig...

...både för storasyster och mig!

För hennes del är det så klart det efterlängtade andra barnet som gäller. Det är så spännande och fantastiskt att det ligger en helt egen liten person och bara väntar på att det ska bli dags att födas. Vem är det egentligen som finns där inne?

För mig är det inte riktigt lika spännande, tyvärr. Det börjar bli tentadags igen, och jag känner mig fullkomligt omotiverad att sätta mig vid böckerna. Jag hoppas att jag ska få någon slags adrenalinskjuts nästa vecka och komma in i samma flyt som förra gången, men just nu känns det tveksamt....

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej stumpan, när är det som syrran ska ha?
kram emy

anna sa...

iiiihh, ja jag är nervös! emy: om 33 dagar sisådär. och du?

fröken L sa...

emy: Hon säger om en månad, själv tror jag tidigare! ;-)

fru a: Jag förstår det... Men åh, vad det är spännande!

sara sa...

ah, jag har absolut respekt for er modrar och studenter...

sjalv ar jag nagons slags bisarr zigenare, vet inte riktigt vad man ska tro...

fröken L sa...

Annars tycker jag att en hårt arbetande dansare också förtjänar en massa respekt, bisarr zigenare eller ej!