torsdag 10 april 2008

Tärningen är kastad

Nu kan jag inte göra något mer för att påverka resultatet på morgondagens tenta.

Det finns visserligen ett antal saker som jag inte har hunnit fördjupa mig i ännu, men det jag inte kan nu kommer jag inte heller att hinna lära mig till imorgon bitti klockan nio. Förhoppningsvis räcker det jag faktiskt kan hela vägen, men om det inte gör det så vet jag att jag klarar det nästa gång.

Jag känner mig väldigt stolt min insats de sista två veckorna. Jag har pluggat fokuserat, till största delen helt utan tentaångest, och jag har lärt mig otroligt mycket. Och vi har haft roligt, inte att förglömma! Med tanke på att det här är en så stor del av mitt liv de närmsta åren, så känns det viktigt för mig att det är lustfyllt mitt i allt allvar.

Nu prioriterar jag nedvarvning och ompyssling av mig själv, samt en god natts sömn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gumman, det kommer säkert gå jätte bra! kram emy

fröken L sa...

Vad du är gullig, sötnosen!!!
Saknar dig, vi måste höras snart!

anna sa...

det kommer att gå toppen!

fröken L sa...

Hoppas det!...