tisdag 26 februari 2008

Bra tisdag

Det kändes bra på fallavslutet idag. Som vanligt tyckte jag att jag kunde ha läst så mycket mer, men jag kände i alla fall att jag hade ganska bra koll på ämnet. Ibland blir jag smått paralyserad av jag upplever det som att a l l a andra kan a l l t, och den känslan sällan uppbygglig, så det var skönt att slippa känna så.

Det bästa idag var i alla fall att storasysters ultraljud gick bra! Det har känts oroligt, och inte har det blivit bättre av att läsa en kurs som fokuserar mycket på allt som kan gå fel med minsta lilla gen och cell, så det var en lättnad. Speciellt för syster och svåger, så klart!

Vi firade med att sätta sprätt på våra bonuscheckar på H&M. En klänning och en kofta blev det, inte helt överraskande, för min del. Men sådana kan man ju aldrig få för många av!

4 kommentarer:

anna sa...

puh, ja...

fröken L sa...

Ja, verkligen! Andas ut ordentligt nu...

Anonym sa...

Vad skönt för storasyster att allting är som det ska. Även bra att dom kikar lite extra nu framöver ifall ngt skulle hända. Tyvärr gjorde dom ju inte det med min syster och Gabriel kom ut i v.33.
Åh, jag vill också shoppa på H&M!!

fröken L sa...

Ja, de ska få ett nytt ultraljud några veckor innan det är dags.

Har ni ingen H&M hos er?! Vi får planera in en shoppingtur när du kommer hem!