lördag 28 juli 2007

Klädångest

Ska på trädgårdsfest ikväll och har INGENTING att ha på mig!
Hade tänkt chockrosa tutt-tub-tunikan som jag inte fått tillfälle att använda ännu. Dessvärre känns det inte som att den typen av plagg riktigt lämpar sig vid den här typen av väder, så det tillfället verkar låta vänta på sig...

Lekte ett tag med tanken på att åka ner på stan och panikshoppa, men är (tro det eller ej!) tillräckligt mycket realist för att inse det vansinniga i att göra det ungefär två timmar innan avfärd.
Nu får jag gräva i gömmorna istället...

Uppdatering kl 16.00: Så här får det bli:














Uppdatering kl 16.29: Fast med lila leggings och guldballerinor.

Uppdatering kl 16.50: Det måste väl vara första gången någonsin som jag sitter KLAR och väntar på transporten... Har hunnit måla naglarna också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, och inte behövde du ringa mig heller så att jag fick lotsa dig ut ur Hm affären ;)
Puss

fröken L sa...

nina: Hihi, visst var det duktigt och förståndigt av mig!