onsdag 27 juni 2007

Lön för mödan

Var i alla fall lite duktig och diskade samt städade badrummet. Efter den pärsen bestämde jag mig för att friskförklara mig själv, så jag åt middag på GH tillsammans med några trevliga fröknar och herrar. Fröken C är tillbaka från Nya Zeeland och det var så roligt att träffa henne igen!

Imorgon är det jobb igen (kan bli roligt det med!...) och tjejmiddag i Stockholm på kvällen.

Nu börjar dessutom nedräkningen: två veckor tills första antagningsbeskedet kommer...

4 kommentarer:

anna sa...

gud vad du ligger i... ses nåt i helgen? nervös väntan förstår jag, börjar hålla tummarna nu.

Anonym sa...

Tack för ditt söta söta brev! Man blir så glad av sånt!!
Ha en jätte bra dag på jobbet du med!
PUSS

fröken L sa...

fru A: Håll tummarna hårt!!!
nina: Varsågod och tack! Sov sött!

fröken L sa...

sara: Absolut! Och jag tror att allt sker till det bästa!