torsdag 29 januari 2009

Terror

Tentareultaten har kommit, men av någon outgrundlig anledning har de bara satt upp ett anslag på skolan istället för att publicera det på kurshemsidan.

Jag ligger hemma förkyld och med en galen hosta, så jag är inte i form att cykla tvärs över stan för att stilla min nyfikenhet. Jag försöker så gott jag kan att se det som en träning i tålamod, men vem försöker jag lura? Vid det här laget har jag tappat räkningen på antalet samtal till kurssekreteraren som vägrar svara, och nästa gång jag ringer får jag nog bita mig i tungan så att jag inte säger något olämpligt på hennes telefonsvarare.

6 kommentarer:

sarapirat sa...

aj...det där kan ju göra en galen.
men den som väntar på något gott?
btw,
hur smakade choklad kakan? vad rekommenderar du, cheesecake el choklad till yuko`?

fröken L sa...

Nja, det är nog mer frågan om att vänta på att se exakt hur dåligt det har gått...
Chokladkakan var magnifik! Om hon är en riktig chokladfantast ska du baka den eller den andra jag nämnde, tycker jag!

sarapirat sa...

vilken andra?

fröken L sa...

Devil's Food Chocolate Cake! Choklad i kvadrat!

anna sa...

:) OM du skulle ha sagt något olämpligt, vad skulle det ha varit..?

fröken L sa...

fru A: Många svordomar som jag inte vill besudla bloggen med... ;-)