fredag 21 november 2008

Paus...

... både från plugg och bloggen har det varit på sista tiden.

Luften gick ur mig efter tentan som jag aldrig skrev, först kände jag mig helt däckad och ville mest bara sova. Men den här veckan har jag ett enormt behov av att få göra trevliga och mysiga saker, för att ladda upp inför en ny omgång.

Så det har jag gjort. Middagar med fina vänner. Utgång fram till tidig morgon. Långfrukostar. En morgon på Centralbadet med mamma. Syjunta. Temys och skvaller i soffan. Balettklass, den första på väldigt länge. Pubhäng och prat om stort och smått.

I morgon drar jag igång igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror stenhårt på din uppladdningsmetod!
Christina

sarapirat sa...

lycka till! bra med egentid....

fröken L sa...

Christina: Ja, det känns som om det var välbehövligt efter den kursen! Det är ju så otroligt kontraproduktivt att prioritera bort en massa skönt och roligt för att man tycker att man måste plugga jämt och ständigt.

sara: Tack! Ja, det är ju det.