måndag 24 november 2008

Önskelista

Storasyster undrar vad jag önskar mig till jul (och födelsedag). Jag är ju så barnslig/hagalen att jag fortfarande gillar att få paket, och i år önskar jag mig det här:

Tre hårda klappar:
1. En bra kamera.
2. Renoverade köksluckor.
3. En KitchenAid.

Tre mjuka klappar:
1. En gosig scarf.
2. Nya handdukar och badlakan, vita skulle jag tro...
3. Lilla fröken H's och lille herr E's hand- och fotavtryck i fina färger på en textilpannå.

Tre viktiga klappar:
1. Välbefinnande.
2. Tid med de jag älskar.
3. Tid för återhämtning.

Bland annat...
Nu undrar jag vad Emy, Sara och mrs McGlaun önskar sig?

5 kommentarer:

Sara sa...

Aha, den skall antas snarast!

anna sa...

fan åh, det är ju så svårt att göra hans avtryck... vi har provat!

fröken L sa...

Sara: Roligt, ser fram emot att få läsa din önskelista!

fru A: Jo, jag kan föreställa mig det! En inramad bild då, kanske? Men det är ju inte så mjukt, så klart...

Anonym sa...

Oh vad skojigt! jag ska skriva ihop en lista genast!! Tomten borde väl vara så pass snäll att vi får ALLT va?!

fröken L sa...

mrs McGlaun: Roligt att läsa din lista! Och jo, man kan ju alltid hoppas...