torsdag 26 juni 2008

Inte helt lyckat

Om man tar på sig en halterneck-klänning som inte kräver BH, kan det vara bra och tänka ett steg längre och stoppa ner en dylik i väskan.

I alla fall om man ska jobba på eftermiddagen.

Nu går jag nämligen runt här på avdelningen med en rock utanpå bussarongen jag bär i vanliga fall för att dölja det faktum att jag är väldigt bar under.

Det känns nästan lite oanständigt.


Uppdatering kl 19.10: Nu är jag anständig igen! Tack vare kära mamma som ryckte ut och levererade ett stycke BH...

8 kommentarer:

sara sa...

slapp tuttarna loss det ar sommar!

fröken L sa...

Det var ju det jag gjorde! Det kändes bara inte helt lämpligt på jobbet...

anna sa...

annars borde han vara nöjd, du-vet-vem..!

fröken L sa...

Tack och lov hade jag andra salar idag, så det slapp jag i alla fall...

Anna sa...

mmm, busaronger är ju ganska avslöjande i urringningen även med bh... ;D

fröken L sa...

Eller hur! Det är liksom inte riktigt nödvändigt att göra det värre än vad det redan är... Välkommen hit, förresten!

Anna sa...

taxåmycket!!
din kära systers fel såklart....

fröken L sa...

Jag bugar och bockar!