lördag 24 maj 2008

Fem

Jag nappar på utmaning från systeryster!

5 saker på min “att-göra-lista” idag (imorgon ska jag plugga, så det var inte så roligt att skriva!):
1. fortsätta klänningsjakten!
2. fika i solen med trevligt sällskap.
3. gå på Allmänna Sångens vårkonsert.
4. schlagerfest!
5. försöka gå och lägga mig tidigare än igår...

5 dåliga egenskaper:
1. tidsoptimist precis som syster (mammas gener fick ett kraftigt genomslag på den punkten...).
2. morgontrött, även det precis som syster...
3. slarvig pedant och perfektionist (den kombinationen är inte optimal!).
4. drabbas lätt av tentaångest.
5. envis.

5 platser där jag bott:
1. på landet hemma hos mamma och pappa.
2. i Torquay som au pair.
3. på olika ställen i ett studentområde i Uppsala.
4. i Odense där jag började läsa medicin.
5. i "riktig" lägenhet i Uppsala.

5 jobb som jag haft:
1. kyrkguide.
2. danslärare.
3. klubbverkare på nationen.
4. säljare i klädbutik.
5. undersköterska.

Inga kommentarer: