onsdag 16 april 2008

Motigt

Nu kallar allvaret igen, och för tillfället sitter jag och försöker plöja igenom en artikel om tillväxthormoner till eftermiddagens seminarium. Med föga framgång, kan tilläggas. Författarna har inte direkt ansträngt sig för att göra ämnet tilltalande eller ens förståeligt...

Och inte blir det bättre av att hela min kropp och hjärna skriker efter ledighet! Helst av allt vill jag bara stosa på stan, shoppa, läsa lättviktiga saker, fika och njuta av vårsolen. Visserligen har jag gjort en hel del mysiga och trevliga saker de senaste dagarna, men tydligen behöver jag mer för att ladda om batterierna.

Så nästa vecka tänker jag faktiskt ta lite semester och följa med fina vänner till Åre. Jag känner att jag har gjort mig förtjänt av det!

2 kommentarer:

anna sa...

det har du sannerligen! puss

fröken L sa...

Tack! Det känns alltid trevligt att få medhåll i sina små egotrippar... ;-)