fredag 22 februari 2008

I want to be a part of it - New York, New York!!!

En fin vän ska bo där under våren och sommaren för att jobba, och finaste lillasyster ska åka dit på turné med danskompaniet. Själv vill jag åka dit så gärna att jag mentalt redan håller på att packa resväskan!

En av fördelarna med att ha så mycket att göra i skolan är att jag knappt hinner ta mig ner på stan för att spendera pengar, på så sätt kan jag k a n s k e spara till biljett och shopping i the Big Apple istället...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gaahhh..så du menar att du ska åka till USA utan att hälsa på mig! Det är ju skandal! När då..skojade bara!! klart du ska åka till NY. Det är en ganska cool stad.
Puss på dig!

fröken L sa...

Jag kommer gärna och hälsar på er också, om jag lyckas komma iväg! :-)
Puss!

anna sa...

åh det vore ju fantastiskt att åka dit när S är där! men det ligger ju lite fel i tiden för mig... man sätter sig nog inte på ett plan med en så liten bebis. eller?

fröken L sa...

Nej, det kanske inte är helt optimalt... Men det vore ju mysigt - tre systrar i N.Y!!!