måndag 14 januari 2008

Ny termin, nya tag!

Det känns härligt att gå igång med en ny termin!

Slutet på första terminen var ganska motigt, med en tung kurs och allmän energisvacka på grund av den evinnerliga förkylningen, mörkret och annat. Eftersom jag var sjuk skrev jag inte tentan förra veckan, och det kommer nog att bli tufft att läsa till omtentan parallellt med den nya kursen.

Trots det känner jag mig ändå laddad på ett helt annat sätt än vad jag gjorde för bara två veckor sedan.

Behövde nog få sova och vila...

5 kommentarer:

anna sa...

skönt att du känner så. nya friska tag!

sara sa...

later indeed valdigt bra, glom inte att vila mellan varven!

fröken L sa...

fru a: Ja, vi får peppa varandra!

sara: Nej, ska försöka...

Sara sa...

Härligt!

fröken L sa...

sara: Ja, det känns skönt!