söndag 4 november 2007

Nu kommer den krypandes...

Tentaångesten, alltså. Fredagen den 16 november är den stora dagen, och det skulle kännas bra att ha lite mer tid till förfogande!

Just nu vet jag inte riktigt var jag ska börja, speciellt med tanke på att det är t v å kurser som ska tentas av. Läser lite här och lite där, men får inte riktigt in något bra flyt... Alla tips emottages tacksamt!

Jag kommer alltså inte (eller borde åtminstone inte!) vara världens flitigaste bloggare de här två veckorna, men återkommer när jag tagit mig ut på andra sidan!

3 kommentarer:

sara sa...

hm...en realistisk tidsplanering och inget gratande over spilld mjolk, utan var snall och stottande mot dig sjalv.
det ar mina rad!
o ja, kom ihag att vi inte har sarskilt lang koncentrations formaga, sa planera in manga pauser, meditera, at nagot, spring runt huset....eller nat!

Sara sa...

Ta det bara lugnt och plugga metodiskt så går det säkert bra. Lycka till!

fröken L sa...

Tack!!!