måndag 19 november 2007

Måndag

Ny vecka och nya händelser.

En ny kurs till att börja med. Den kommer att innebära mycket biokemi, vilket inte är min starkaste sida... Så dessvärre är den nog inte lika rolig som de två föregående kurserna.

Så ovant att det kändes nytt var det att komma hem från skolan mitt på dagen, istället för vid niotiden på kvällen, som varit snarare regel än undantag under tentaperioden. Hem till mitt väldigt stökiga och dammiga hem, kan tilläggas... Nu när jag är ute ur tentadimman ska det städas och fejas, och kanske börja adventspyntas lite!

En helt ny upplevelse blir det alldeles snart när jag ska hämta lilla fröken H på dagis. Vi ska ha lite kvalitets- och kvantitetstid för oss själva under eftermiddagen och kvällen, så att hennes föräldrar får rå om varandra, mysigt både för oss och för dem!

4 kommentarer:

anna sa...

oh ja, det var det!

sara sa...

jag vill oxa!!!

Sara sa...

Vad skönt att du har tentan gjord nu :)

fröken L sa...

fru a: Vad bra!

sara: Kom hem snart!

sara: Ja, det är verkligen en lättnad, även om det känns lite jobbigt att gå och vänta på resultatet....