tisdag 9 oktober 2007

Tisdag

Det har varit en lång, och ganska så seg, dag i skolan. Ibland drabbas jag av lite panik inför hur mycket det är att lära sig, framför allt för att kunna klara tentan, och idag var i allra högsta grad en sådan dag.

Men efter att jag kom hem så var jag ute på en power walk i strålande solsken och sedan tog jag en lång dusch, så nu känns det bättre. Det kommer ju att kännas så här av och till, dessutom är verkligen inte bara jag som känner det, så det är bara något jag måste lära mig att hantera.

Nu ska jag snart träffa storasyster för en fika och sedan ska vi gå och se Cullbergbalettens jubileumsföreställning på Stadsteatern!

2 kommentarer:

sara sa...

plana ut som den omma modern skulle ha sagt...det sager jag ofta till henne har, i af om hon blir alltfor stressad. mestadels ar hon avkopplad daremot.
ah, va trevligt, jag skulle garna ga med er till stadsteatern!

fröken L sa...

Jag jobbar på utplaning...
Kul att du är tillbaka!