onsdag 8 augusti 2007

Stockholm i mitt hjärta

Igår var det mysa&luncha&shoppa&fika-dag i Stockholm tillsammans med mamma och lillasyster!














Det var en ljuvligt vacker dag, Stockholm visade sig verkligen från sin allra vackraste sida, och jag fick som vanligt en släng av "åh, vad det skulle vara härligt att bo här!"-känslor. Speciellt när en annan fröken L och jag drack öl på Mosebacke med utsikt över en sommarfager huvudstad i kvällsskymning.

Vem vet, en vacker dag, kanske?! Efter avslutade studier, vill säga...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så härligt det låter med en heldag i stora staden! Jag vet precis hur du känner med att en dag kanske, kanske vilja bo där! Speciellt på sommaren är det härligt...men för mig så känns ju hela Sverige ganska speciellt. Trey och jag kommer nog att bosätta oss i Sverige om en si så där 10 år eller så. Jag måste ju få karln min att bli Svensk medborgare!
Vilket sött hjärta i koppen föresten..vad är det för dryck?

fröken L sa...

Härligt att ni tänker flytta hem någon gång i framtiden! Du bor ju alldeles för långt borta...
Det är latte i koppen och vit choklad-cheesecake på tallriken - mums!!!

Sara sa...

Ser ut som ni drack latte på Chokladkoppen i Gamls stan? Det är mysigt :)

fröken L sa...

sara: Helt rätt! Ja, det är supermysigt och väldigt gott...