fredag 31 augusti 2007

Äntligen på väg!

Första veckan som läkarstuderande går mot sitt slut.
Oj, vad det har varit intensivt, fantastiskt, underbart och härligt!

Men jag tror fortfarande inte att jag riktigt har förstått vidden av att jag faktiskt har kommit in på läkarprogrammet.
Min nya kursare fröken A är på ungefär samma nivå som mig, så för säkerhets skull talar vi om det för varandra några gånger per dag! Förr eller senare ska vi väl ta in det, även känslomässigt...

Det har varit mycket aktiviteter, dels i skolan, i form av föreläsningar, information och intervjuer, och dels på fritiden, då mer som pubrundor, middagar och mer eller mindre galna upptåg. I onsdags tog jag faktiskt en paus från hela nollningskarusellen, och träffade istället fina vänner som jag saknat väldigt under veckan. Bowling och sedan öl på Pub 19, mycket trevligt!

Inga kommentarer: