söndag 22 juli 2007

Sista skälvande timmarna...

Just nu laddar jag inför sista kvällen på jobbet innan semestern med fotbad och solbad på balkongen.
Förhoppningsvis är det lugnt på avdelningen även idag, tror inte att jag överlever om det skulle vara samma tempo som det varit de senaste veckorna! Lite ironiskt är det att det i fredags kväll, helt plötsligt, blev en riktigt dräglig arbetsbelastning, lagom till att första styrkan kommer tillbaka och vi i den andra äntligen får ledigt... Om det finns någon rättvisa borde vi i alla fall få fint väder under vår semester!

Min vana trogen de senaste dagarna slocknade jag fullkomligt när jag kom hem från jobbet igår och sov i flera timmar. Festen som jag skulle gå på var inte att tänka på, så slut var jag! Istället blev det film och temys med fröken N när jag väl vaknat till liv, vilket var väldigt trevligt och precis vad jag behövde.

Imorgon ska jag sova LÄNGE, pyssla hemma om det regnar och sola om det är fint, sedan blir det fika med herr S på kvällen.

4 kommentarer:

sara sa...

mise herr s??????

Anonym sa...

Ja det var mysigt och lite galet igår. Gillar djupa samtal samtidigt som man ligger och töjer på golvet =)
Ses snart söta du!!

Anonym sa...

hej darling...känner att jag måste uppdatera mig ....hihi
love u

fröken L sa...

sara: Försökte ringa dig, men gick inte så bra...
nina: Alltid trevligt med djupa samtal!
emy: Absolut! Vi får ses snart!!! Love u 2!