måndag 9 juli 2007

Detta är tortyr!!!

Egentligen vågar jag ju inte ens tro att jag kommer att komma in, och om jag skulle göra det så är det mest sannolikt att det blir efter andra antagningsbeskedet eller ännu troligare vid reservantagningen, men jag vill ju ändå veta!!!

Uppdatering kl 22:22: Vad sysslar mupparna på VHS med egentligen?!? Frustrerad!!!

Uppdatering kl 23:02: Kära mor tycker att jag ska gå och lägga mig, men jag vet inte om jag kan sluta gå in på studera.nu var femte sekund... Undrar vad det är som tar sådan tid och hoppas att det är till min fördel vad det nu än är!

Uppdatering kl 00:34: Nu ger jag upp för ikväll och försöker sova lite...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet! Man vill ju veta... /Q

fröken L sa...

anonym: Väntar du också på antagningsbesked?

sara sa...

juist...
ovetande ar det varsta....

fröken L sa...

sara: Ja, det är fullkomligt vidrigt!!!