tisdag 5 juni 2007

Nattjobbarbaksmälla...

...är ett annat ord som SAOL alldeles säkert saknar, men det är vad jag upplever just nu. Kan nämligen inte somna, fast jag är dödstrött, och när jag vaknade idag var jag helt tung i kroppen, lite osäker på vilken dag det var och huruvida jag borde äta frukost eller lunch.

Tog mig dock samman, och åkte för att träffa några fröknar och herrar från jobbet. Glassätande var tanken, men det blev någon slags After Work, och jag måste erkänna att även jag tog en öl... Inte att rekommendera när man jobbat natt och redan innan var väldigt fnitterflamsig! Hur som helst var det väldigt trevligt...

Har även hunnit med middag hemma hos fröken B, tillsammans med fru A och lilla fröken H. Väldigt god mat och så trevligt att träffa henne! Under middagen kom det ett SMS från fröken K, som tillsammans med några andra fröknar tänkte ses efter att ha jobbat kväll. På det viset hann jag med två After Work på samma dag, även om nr två för min del innebar en stor kopp te och mineralvatten istället för öl...

Inga kommentarer: