tisdag 19 juni 2007

5 cm längre!

Så känns det i alla fall efter den stretchklass som avslutade dansterminen. Fantastiskt härligt, och förmodligen precis vad min kropp behövde! Nu blir det sommarlov på dansfronten, men i slutet av augusti drar vi igång med repetitioner till Kulturnatten. Jojomen, jag ska bli en dansuppträdande fröken igen!

Annars har jag jobbat, och tack och lov var det lite lugnare idag efter en smått kaotisk helg då avdelningen hade tio överbeläggningar... Efter jobbet blev det glass vid ån med fröken E och fröken N och lite strosande på stan. Vill så gärna ha en ny klänning till midsommar, tyvärr vill inte min budget detsamma! Hade kallt räknat med att få lön innan helgen, men så blev det dessvärre inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ses på jobbet imorgon. Om jag hittar ut ur mitt rum vill säga. Har börjat göra storstädning och alla mina kläder, vinterjackor, skor mm ligger på golvet. Suck.
jag har med mig kikaren imorgon föresten!! Hihih
puss

sara sa...

ah, va kul att du fortsatter med dansen och att ni ar med pa kulturnatten....