söndag 20 maj 2007

Det som sker på båten, stannar på båten...

Egentligen tycker jag att kryssningar är en ganska märklig företeelse, men oj, vad det var roligt! Ett väldigt kul gäng och vi skrattade galet mycket! I övrigt hänvisar jag till rubriken - en liten överenskommelse vi träffade innan kryssningen...

Överhuvudtaget tycker jag att det är så härligt att vi har så roligt på jobbet trots (eller kanske på grund av?) allt det seriösa, allvarliga och ofta stressiga som arbetet på vår avdelning innebär, och det är toppen att göra saker ihop även på fritiden.

"After work" fredag (det börjar verkligen bli en tradition!), kubbkväll nästa vecka och ridning är det som står på agendan just nu.

1 kommentar:

sara sa...

oj nu ser jag inte vilken rubrik jag lamnar kommentar pa. iaf...
nu ar jag valdigt nyfiken over vad som egentligen hande pa den dar batturen....