söndag 13 maj 2007

bebisar bebisar

det kryllar av dem! imorgon ska jag hälsa på gudbrorsonen, härom dagen ringde vännen I från England och berättade att hon fått en tvåa, en pojke det med, igår kände jag vännen K:s inneboende sparka och vännen A kommer inte på tjejmiddag imorgon för hon har fullt upp med att få ut sin... och det är ändå bara några av dem!
så imorgon: kurs, hälsa på fin bebis, träffa vänner, allt i Stockholm - roligt!
helgen: fredag middag och vin med vän L och dotter, lördag uppvaktning av kusin D på 25-årsdagen i hans gulliga hus och sen middag och melodifestival (bedrövlig historia) i annat gulligt hus med goda vänner, söndag presenthandlande och fika med ännu några vänner.
nu: sova.
puss.

1 kommentar:

sara sa...

ah...nu fattar jag...jag kunde inte heller oppna upp bilden pa pyret bodyn. men jag trodde du menade hedda.
babyboom igen alltsa. borjar det ticka?