måndag 14 maj 2007

Andra test går det lite bättre på...

...t.ex det jag hittade hos Linda K och Linda. Resultatet känns bra med tanke på att jag har en prematur 30-årskris!

Din ålder borde vara 25.8 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.

Tips på saker att göra för att få mer poäng

  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina
  • Anordna vinprovning för dina vänner.
  • Börja dricka Gourmetkaffe.

Hur gamla är ni, fru A och fröken S?



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag blev i alla fall 22,5 år och fick exakt samma tips som du för att bli vuxnare och dom sög tycker jag! hehe

fröken L sa...

Fast vinprovning och Kina-resa kan i a f jag tänka mig! Vad säger du om det?