fredag 13 april 2007

Vissa dagar är roligare än andra...

...och nu har jag dessutom haft två på rad!

Blev kallad till testet, tack och lov! Ikväll ska jag dessutom på inflyttningsfest hos fröken A och fröken K med en massa fröknar och herrar från jobbet, så fredagen den 13 verkar bli en väldigt bra dag!

Imorgon blir det först fika med fröken P och sedan fika igen (!) med fröken K.

Många utropstecken i detta inlägg... Men jag är en glad fröken med en massa vårkänslor, så då är det helt i sin ordning, tycker jag!!!

3 kommentarer:

Eva-L sa...

Men åh vad spännande att du får göra testet! När är det?

fröken L sa...

Nästa lördag är den stora dagen... Tvivlar dock på att jag gör så bra ifrån mig att jag blir kallad till intervju, men tanke på att det mest är frågor kring talföljder och andra mer eller mindre matematiska hemskheter! Men hoppas kan man ju alltid göra!

Anonym sa...

kolhakavod som man sager i den har delen av varlden....
i have faith in you dear syster yster, i really do..