tisdag 17 april 2007

Nattuggla!

Fast just den här gången är jag det helt ofrivilligt, eftersom jag jobbar i natt och imorgon natt. Det var så där roligt att gå och lägga sig och sova idag på eftermiddagen när det var 20 grader varmt ute, kan jag säga... Helst av allt ville jag sitta nere vid ån, ätandes glass och lapandes sol som fröken N föreslog!

Känner mig lätt paranoid eftersom jag har dubbel-, trippel och kvadruppel(kan man säga och stava så?!?)kollat min anmälan till VHS. Deadline för anmälan var vid midnatt, och jag har uppenbarligen svårt att helt lita på internet i det här fallet. Skräcken har varit (är!) att alla mina meriter i form av betyg och arbetslivserfarenhet på något mystiskt sätt skulle raderas, alternativt att någon cyberpoltergeist skulle gå in och möblera om i min ansökan så att jag blir tvungen att flytta till Umeå. Gah!!!

*andas långa djupa andetag, tyst rabblandes mantrat: lukta på blomman och blås ut på het buljong*

Inga kommentarer: