måndag 9 april 2007

Nu är det inte lika roligt med påskgodis längre...

Har visserligen jobbat hela helgen, men om sanningen ska fram så har vi inte direkt haft en ansträngande påskhelg på avdelningen. Skönt att ha det lite lugnt för en gångs skull, måste jag erkänna. Det har skrattats mycket (även seriös sjukhuspersonal måste få ha roligt ibland!) och vi har hunnit med att pyssla om patienterna lite extra samt att arbeta på de påskägg innehållande dryga 7 kg (!) godis som köptes inför helgen. Det sistnämnda är jag just nu väldigt mätt på, men om jag känner mig själv rätt så dröjer det nog dessvärre inte så länge innan jag är sugen igen...

Men idag är jag faktiskt ledig, och tillsammans med fröken S ska jag ut och rida! Det var ett tag sedan sist, så förmodligen kommer jag att ha träningsvärk imorgon, precis som efter förra veckans aktivitet...

Inga kommentarer: