söndag 21 oktober 2007

Hektisk helg

Jag hade hoppats att mitt liv skulle lugna ner sig lite lagom till helgen, men icke... Fast det har ju hänt en massa trevliga saker också, så jag borde kanske inte klaga:

Tjejmiddag hemma hos en annan fröken L med en massa vin, god mat och prat om smått och stort :: pluggträff med fröken C på lördagen :: en stressrunda på stan för att inhandla lila strumpbyxor, brunt nagellack och rött vin :: inflyttningsfest hemma hos fröken A och herr J i Stockholm :: upp tidigt söndag morgon :: genomgång av en m a s s a stipendieansökningar :: fika med mamma och pappa som var underbara nog att rycka in i mitt ställe på bostadsrättsföreningens trädgårdsdag :: ett o ä n d l i g t långt stipendienämndsmöte på nationen :: och till sist, labbrapportsförfattande...

Jag längtar efter sängen!

2 kommentarer:

anna sa...

oj oj vad du är busy. jag framstår som en eremit i jämförelse. en eremit med barn då.

fröken L sa...

Men att ha barn är väl m i n s t lika busy?!